måndag 25 januari 2010

just leave me alone



Det jag varit med om det senaste dygnet är sånt man läser om, ser på film eller på nyheterna, hör historier om etc. Inte sånt som händer dej eller mej. Mycket, mycket obehagligt, det är väl vad jag kan säga om det hela. Varken vill eller vågar skriva för mycket om det här, men ville väl mest bara informera om att något hänt och att det är därför jag plitat ner så få rader på bloggen denna söndag (som nu blivit måndag).

Jag är glad att jag inte kommer vara anträffbar tisdag-fredag, mycket glad. Då kommer jag fokusera på annat och vara totalt bortskärmad från allt vad media och kommunikation heter. Sen hoppas jag att allting är över. Hoppas.

Men jag hade mycket roligt i går, fram tills dess. Magnus med vän möttes upp och det är alltid lika roligt att träffa honom. Sjukt trevlig människa. Och på Lounge(s) träffar man ju alltid fem hundra människor man känner. Nu lär jag dock inte gå ut i Göteborg på ett bra jävla tag, inte efter vad som hände i natt/i dag.

Nej. Jag vill inte riskera det.

I morgon är sista dagen i Göteborg innan det är dags för avresa och det är mycket som ska fixas. Köpa lite smink, strumpbyxor, hämta grejer hos Alex, prova ut kläder, träna, packa, jaa, mycket som ska fixas, alltså. Så här och nu sätter jag punkt.

God natt.

1 kommentar:

Annika sa...

Stackars dig! Hoppas du klarar dig. Kram!