måndag 14 december 2009

Sångmåndag is back, bitches

Det har blivit några veckors uppehåll med sången, men nu är den tillbaka. Som ni väntat...

Om ni klickar här så ska ni få se och höra när jag spelar gitarr och sjunger allas älsklingslåt - Hallelujah. Jag tabbar till det på några ställen, men låtjäveln är ju så lång att jag inte orkade göra några omtagningar.

Som extrainfo kan nämnas att inspelningen gjordes hemma hos söt-Emma i lördags. Och jag är medveten om att mitt gitarrspel inte är det bästa, men jag spelar så oerhört sällan nu för tiden att det är lite halvsvårt att underhålla de bristfälliga kunskaperna. Deal with it!

4 kommentarer:

Elin sa...

*applåderar*
Gud va duktig du är :)

Emma sa...

Oj, vad glad jag blir! Jag trodde aldrig att du skulle svara! Tack :)

Anonym sa...

Halleluja.... blir alltid så benägen att sjunga med till denna sången. Men jag kan säga att det förstör din grymma talang.
/G

Olivias sa...

Du har talang fröken Broström!