lördag 19 december 2009

Murder in the city

Nu blev det så där dåligt med bloggandet igen. Things to do, things to do.
Var och såg Heid-Spårvägen med mamma förut och träffade flera människor jag tycker väldigt mycket om. Till exempel två av mina gamla tränare (från Hallby och Hammarby). För övrigt de två bästa tränarna jag haft. Sen var ju jättefina AWF där också, men henne hann jag prata med alldeles för lite. Dumt.

Sen har jag hängt med Camilla och Abbelito och Alexandla. Nu är jag och Alex hemma hos henne och meningen är ju att vi är ett gäng som ska gå till Liseberg om en stund. Jag ifrågasätter det hela starkt då celsius-antalet ute är nere på en nivå jag är högst kritisk till. Vad fan, liksom?

Men antingen går jag till Liseberg och blir mördad av kylan. Eller så skiter jag i det, men då blir jag mördad av Jessi istället.

Dilemma.

Inga kommentarer: