lördag 5 december 2009

Kändiskåt? Jag? Icke

Jag skakade hand med Andreas Carlsson i går. Och Daniel Da Silva. Och fick en puss på kinden av Anders Bagge. Och nuddade tre av fyra från Westlife. Ändå hörde jag nog till de minst kändiskåta på stället. Men läste ni vem jag skakade hand med? Såg ni? A n d r e a s  C a r l s s o n . . . Nedkissningsheten i det liksom. Så värst trevlig var han dock inte. Inte otrevlig, men inte trevlig heller. Det var däremot Da Silva och Bagge. Ödmjuka och fina.

I alla fall. Till något helt annat. Jag kunde ju inte börja jobba på Mackan i dag, för handbolls-VM började ju denna dag. Och det hade jag totalmissat under min euforiska nostalgistund på Mackan i går. Så jag fick skjuta upp starten till på tisdag. Ja, alltså, nu handlade det ju inte om att jag ville "ligga hemma och slappa och kolla på handboll" utan jag har ju åtaganden att respektera. Även om jag inte får massa betalt av AOH, så ser jag det ändå lite som ett yrke. Och i dag har jag gjort ett bra jobb. Gå in här och här och här - i tur och ordning. Om ni vill läsa alltså.

Inga kommentarer: