fredag 4 december 2009

It's a job

Det slår aldrig fel. Det gäller med killar såväl som jobb och säkert på fler plan än så. När man fått ett jobb - då ringer de från alla möjliga ställen och vill anställa en. När man skaffat pojkvän - då vill varenda jävla kille ha en helt plötsligt. Och så blev det förstås nu. Jag bestämde mej i dag för att jag ska jobba på gamla hederliga McDonald's ett tag framöver. Min gamla restaurangchef är tillbaka på min gamla restaurang, så nu när jag behövde ett jobb fort som tusan så gjorde hon så klart plats åt mej. Finfint. Börjar i morgon. I alla fall. Då ringer det så klart från ett annat jobb bara en timme senare. Sinnes... Känner ni igen syndromet?

Vidare...

När jag får lite mer tid över ska jag berätta hela historien om killen jag träffat och alla hans lögner. En sanslös historia som man hade avfärdat som orealistisk om man sett den på film, men som, tyvärr, är 100% sann. Sorgligt. Nu är dock inte rätt tid och plats för det hela, för nu måste jag hoppa in i duschen och göra mej i ordning, för jag och mamma ska på After Work. (Before Work för mej då). Sen ska vi kolla när storebror och lillebror spelar hockeymatch. Dunder.

Vad ska ni göra i afton?

2 kommentarer:

Carro sa...

jag är nyfiken på knäppisen med lögnerna alltså... killar o deras hjärnor, livets största fråga

absolutjohan sa...

Men va fan?
Vad är det här för slags blogg där man tvingas läsa om sketna McDonald´s? Skärpning Maria - det här duger inte. Det duger inte alls!