tisdag 1 december 2009

BFF brings pancakes


Ursäkta mej. Men. När man är sjuk å så. Som jag är i dag. Finns det då många saker som är bättre än en vän som säger "Nu kommer jag till dej! Har du ätit? Eller ska vi göra pannkakor?". Finns det det? Jag ska ge er mitt svar på frågan.

Nej. Det finns inte många saker som är bättre.
En resa till Prag skulle naturligtvis inte vara alldeles åt helvete, men bortsett från det, så är nog pannkakor och en vän lite av number one på listan över det bästa som kan hända när man är sjuk och ynklig.

Erkänn att ni önskar att ni också var sjuka nu? Eller ni kanske inte har en snäll Jessi-Pessi, som jag har?

2 kommentarer:

Kina sa...

Åh... jag är också lite sjuk & ynklig, och hade älskat om nån kom med pannkakor till mig!
Skulle till och med kunna tänka mig att inte smitta ned dem i så fall.
:-)

E sa...

Men det heter plättar.