torsdag 24 december 2009

24:e december, så kallad julafton

Jag har varit lite frånvarande, det vet jag väl. Men det är svårt att hinna och framförallt är det svårt utan internet. Den där lilla detaljen som ringde, liksom.

Men nu är det julafton och då måste jag naturligtvis klicka mej in här och önska er, alla mina fantastiska läsare, en underbart härlig jul!

Hoppas att ni får många klappar, om ni vill det. Hoppas ni får många kramar, om ni vill det. Hoppas ni får en vit jul, om ni vill det. Och hoppas ni får massa god mat, om ni vill det. Hoppas helt enkelt att ni får allt ni önskar er och lite till.
Jag skulle hemskt gärna vilja krama en viss person och det går tyvärr inte. Men jag tvivlar inte på att min jul ändå kommer vara så bra som den bara kan vara.

Just nu spelar vi nummerboll (biljard) och om 20 minuter är det dags för Kalle Anka. Då SKA ni titta, annars är ni icke välkomna tillbaka, tack. (Viss glimt i ögat finnes i den förra meningen.)

Så. En god jädra jul till er alla, från mej. I loves you.

Och Ollie, Steffe, Jakob, Jofes och Tore hälsar.

(Tack Axnér, för erkännandet.)

1 kommentar:

Annika sa...

Klart jag ser Kalle.
"Kom igen nu katten, det svänger ju!"