onsdag 25 november 2009

What day? This day!

Vilken dag! Intervju här, intervju där, intervju nån annanstans. Fett mycket snack, fett mycket bilder och fett mycket video. Jag gillar det skarpt. Väldigt skoj.

Ja, men till exempel så kan ni väl kika in på alltomhandboll.nu och kolla in vad jag har att säga om VM-truppen som blev klar i går. Ja, alltså, damernas handbolls-VM-trupp, så klart. Om ni nu inte förstod. Men det tror jag nog att ni gjorde. Jäkligt roligt att få göra lite inspelningar istället för det gamla, vanliga skrivandet. Väldigt skoj! Det kommer det bli mer av under VM, det kan ni hoppa upp och sätta er på.

Just nu sitter jag och "käkar". Vaniljsmak blir det till "lunch". Gott som fan. Under snicksnacket med AWF för en timme sen satt jag och hatade allt och alla som gick förbi med coca-color, kladdkakor, kanelbullar och hallonpajer, men jag höll mej till mitt gröna te, minsann. Jag som hatar te.

I alla fall. Heja! Men nu måste jag avsluta min måltid, så ni får ursäkta. Later.

6 kommentarer:

absolutjohan sa...

Damhandboll..är det en sport?

Nina i Gustavsberg sa...

Åhh, vad kul det var att se och höra dina intervjuer!!!! Fortsätt så! Jag ser mycket fram emot att se fler under VM!

Tack, bra jobbat!

airaM sa...

Absolutjohan - Ska du bli kaxig nu? Bara för att du är stor på bloggportalen? Passa dej jävligt noga...

Nina - Tack så hemskt mycket! Vad glad jag blev nu. =) Kram på dej!

absolutjohan sa...

Men det är ju en sport när du lirar ;)

airaM sa...

Precis....

AnnaPanna sa...

Fjäskig kax-Johan var det! Haha!