måndag 30 november 2009

Men jag var där i tanken och hjärtat, räcker det?

Ja, men precis som jag skrev i lördags (att Frölunda faktiskt var ganska bra) så visar det sej nu att de bannemej är på g på riktigt. De håller i skrivande stund på och spöar skiten ur Södertälje och leder just nu med 6-1. Niklas Andersson ifrågasatte jag dock rejält i lördags (dock inte på bloggen). Då undrade jag om han ens var med på plan, för så osynlig var han. I kväll? Tre mål. Dåligt? Nä. Dessutom har lagets snyggaste (Tobias Viklund, yum) prickat dit sitt första(?) Frölunda-mål.

Fan. Varför var jag inte där i kväll?

Just det. För att jag tränade med mamma. Och för att jag åt sushi med mamma. Och för att jag cyklade mej cp-svettig. Därför var jag inte där i kväll.

Jag behöver tänka på annat...

2 kommentarer:

Carro sa...

Okej, freddan har konkurrens men viklund är inte snyggare =)

airaM sa...

Joooho du. Viklund ÄR snyggare. =)