lördag 28 november 2009

I don't need you


Ville ha seger. På flera plan.

Det blev 3-3. Det korrekta slutresultatet borde dock varit 5-2. Två mål bortdömda för Frölunda och ett mål av Djurgården där det egentligen borde varit en odiskutabel utvisning på en DIF-spelare. Jag och Carro (speciellt jag) var synnerligen missnöjda med dagens domarinsats. Fredrik Pettersson var vi dock mycket nöjda med. På flera plan.

Thomas Andersson. Jag vet inte om du läser här, men det vore sannerligen inte en överraskning om du gjorde det. Ta mitt tips. För din egen skull. Lägg ner. Lägg ner nu. Du var så ofattbart dålig i dag att jag skämdes å dina vägar. Det är ok att vara dålig, men var konsekvent dålig då. Om du ändå inte tänkt nyttja din pipa under matchens sista 20 minuter så kan du väl lämna pipan i omklädningsrummet? Fegheten liksom.

Nåja. Frölunda är fortfarande obesegrad under de två matcher jag sett denna säsongen. Jag tar på mej det. Yeah. Och i dag, till skillnad från Brynäs-matchen jag var på förra veckan, så förtjänade de att vinna. I dag spelade de riktigt bra i två perioder. I dag kände man igen Frölunda igen. Synd att Andersson sabbade det.

Nu då? Nu halvligger jag i soffan och tittar på Top Model-finalen. Alldeles ensam. Har inga planer alls för kvällen och istället för att känna mej rastlös och ensam, så känner jag att det är litegranna skönt. Jag får underhålla mej själv så gott jag kan.





Skål, säger vi.

Vad ska ni göra i kväll?

1 kommentar:

Carro sa...

Många många plan :) Go Freddan