onsdag 25 november 2009

I cannot handle it alone.

Jag blev totalt sönderdeppad när både Camilla och mamma hade ätit i dag, så vet ni vad jag gjorde? Om ni vet det så är ni synska och jag tror inte att ni är synska, så jag ska berätta nu.

Jag åt tre ägg.

Tre ägg åt jag.

Lyckligtvis består ägg i princip bara av proteiner och därför är inte dieten förstörd, även om en del vatten kommer tillbaka. Men om jag känner mej kass? Utan tvekan. Rå-kass. Värde-kass. Ur-kass. Alltivärlden-kass. Jepp.

Så jag kikar runt på diverse bloggar och landar till slut hos AbsolutJohan. Och jag börjar med ens hata honom mer än jag hatade Saddam Hussein när jag var liten. Kolla här. Kolla då! Det känns som att han bara vill gnida in det i fejset på mej.

Jag hatar godis. Jag älskar godis! Jag hatar alla.........
Fan.

2 kommentarer:

absolutjohan sa...

Vad hade den där länken med mitt inlägg som du haaaatar att göra..hahaha

airaM sa...

Det ser du väl?? Den går ju till din blogg för bövelen.